piątek, 1 marca 2013

Auerhahn - stworzony dla dzieci!

Zapewne jak każda z Was uwielbiam czasem pobuszować po necie w poszukiwaniu ciekawych rzeczy dla swojej pociechy. Ostatnio gdy tak buszowałam trafiłam TU a konkretniej to tutaj. Przeglądając ten katalog, po prosu od razu zakochałam się w pewnym zestawie dla dzieci. Był to mianowicie zestaw porcelanowej zastawy i sztućce dla dzieci z nadrukiem piesków. O taki:


Wszystko zapakowane w efektowne pudełko i to nie jakieś zwykłe kwadratowe, ale pudełko w kształcie budy dla psa! Tak  właśnie! Tym bardziej mi się spodobało i wiedziałam, że Bombelkowi jeszcze bardziej się spodoba niż mnie. Uwielbia pieski na rysunkach, pokazywać w książeczkach, na filmach i za oknem. Bo piesków z bliska tym bardziej gdy szczekają trochę się boi ale i to pewnie niedługo się zmieni. 
Ale wracając do tematu porcelany.... strasznie mi się spodobała i żałowałam że nigdzie w moim pobliżu nie ma sklepu gdzie mogłabym taki zestaw kupić. Jednak udało mi się nawiązać kontakt z przemiłą Panią Beatą, która zdecydowała się przysłać nam taki zestaw w zamian za to że polecę ów produkt. No i tak się stało. Dziś dostaliśmy paczkę. Bombel już od pierwszych chwil nie mógł od niej rączek odciągnąć: 


Dlatego też nie mogę nie polecić owej firmy. Jak najbardziej POLECAM. Firma Auerhahn - niemiecka firma produkująca ten zestaw wykonała go z wysokogatunkowej stali nierdzewnej i porcelany. Dzięki temu, że kształty poszczególnych elementów nie mają ostrych krawędzi bez wahania możemy pozwolić dziecku cieszyć się jedzeniem z takiego "sprzętu" tym bardziej, że one nie mogą od niego oderwać rąk od pierwszego momentu gdy tylko go zobaczą. 

To nie jedyny tak ciekawy produkt z ich asortymentu. Jest ich więcej. Polecam sprawdzić ofertę i jak najbardziej polecam zakup ich produktów! Sama gdy tylko miała bym lub będę miała okazję na pewno zaopatrzyłabym się w jeszcze nie jeden zestaw. 

Na pewno jest to świetny zestaw do tego by smyk poczuł się bardziej "dorosły" gdy już wszystkie miseczki w domu się znudziły a plastikowe sztućce nie cieszą a dziecko wyciąga ręce po te "dorosłe". Przy tych mamy pewność że są bezpieczne. 
Jest to też świetny pomysł na prezent! Nie dość że jakościowo super to jeszcze takie opakowanie tylko przyciąga. 

Same ochy i achy ale inaczej się nie da. Zresztą same byście się zakochały w tym zestawie tak samo jak i ja :) Także dziewczyny, POLECAM i jednocześnie dziękuję Pani Beacie za możliwość współpracy. :)


2 komentarze:

  1. Cześć Zostałaś u mnie nominowana do zabawy

    :"It's only picture tag"

    Zapraszam! :)


    Zestaw śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń