niedziela, 16 września 2012

W dniu Twoich pierwszych urodzin

Kochany Synku!

Rok temu kładłam się o tej porze spać z nadzieją, że w końcu doczekam się Twojego przyjścia na świat. Kładłam się licząc na to, że wyznaczona data porodu to ta właściwa i że już za chwilę Cię zobaczę. Intuicja matczyna się nie myliła. Obudziłam się po 2 i tak zaczęły się skurcze, zbieranie, szok Twojego taty i babci, w końcu przed 5 byliśmy w szpitalu i gdyby nie mamy pomysł na coś przeciwbólowego to byłbyś na świecie zapewne szybciej :) a tak czekaliśmy, czekaliśmy aż w końcu się doczekaliśmy... 10:50 to była godzina kiedy pierwszy raz w życiu Cię zobaczyliśmy razem z tatą. Te pierwsze minuty przewróciły do góry nogami wszystko. Całe moje życie się zmieniło. Zmieniło się to co najważniejsze. Od tej chwili to Ty stałeś się sensem mojego życia. Wiedziałam, że jesteś Istotką, którą pokochałam bezgranicznie i dla której zrobię wszystko. Te pierwsze dni które spędziliśmy sami, tylko ja i Ty w szpitalu były dla mnie najcudowniejszymi chwilami w życiu. Byłam, jestem i na pewno będę najszczęśliwszą osobą na ziemi mając Ciebie.
Dziś masz już roczek. Potrafisz tak wiele rzeczy. Dziś już biegasz, krzyczysz, gadulisz po swojemu, przytulasz mnie a chwilę później robisz coś mi "na złość" i patrząc się prosto w oczy śmiejesz się z tego, że ja mówię "nie wolno". Kocham Cię nad życie! Bez względu na wszystko! Nawet gdy zrzucasz mi doniczki, wyrzucasz wszystko z mebli albo krzyczysz w niebogłosy bo coś jest nie tak. Kocham Cię i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. Każdego dnia patrzę jak rośniesz i rozwijasz się. Widzę i obserwuję jak rośniesz. Jak z małego okruszka, który nie potrafił beze mnie nic od poruszania się do zwykłego funkcjonowania stajesz się coraz bardziej samodzielnym chłopcem, który potrafi mnie nawet odepchnąć bo akurat jest czymś zajętym i nie ma dla mnie akurat czasu albo nie ma chęci akurat na przytulanie. Masz już swój charakterek i kształtujesz go z każdym dniem. Chciałabym, żebyś wyrósł na dobrego człowieka, żebyś wiedział co jest dobre a co nie. Mam nadzieję, że póki co udaje mi się sprawiać byś był szczęśliwy, by każdy dzień był dla Ciebie interesujący i ciekawy. Mam nadzieję, że uda nam się z tatą pozwolić Ci żyć szczęśliwie i być szczęśliwym. Kochamy Cię i w dniu urodzin chcemy Ci życzyć szczęśliwego i beztroskiego dzieciństwa, żeby każdy dzień był dla Ciebie radosny i byś nie miał żadnych złych chwil a przynajmniej, żeby było ich jak najmniej. Dużo słońca i słodyczy i ogrom miłości od każdej napotkanej osoby :) :*

Mama i Tata.
Kochamy Cię.


dodatkowo chciałabym złożyć życzenia mojemu Tacie, który jest kolejnym Ważnym Facetem w moim życiu. Kocham Cię Tata! I życzę Ci przede wszystkim zdrowia i tego, żeby wszystko poukładało się tak jakbyś tego chciał.

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu I urodzin :) Buziaczki od wirtualnej ciotki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Kacperka, życzenia wspaniałego beztroskiego dzieciństwa pełnego śmiechu i radosnych zabaw, oraz dużo dużo zdrówka!!
    Życzy Miłosz z mamą Jagodą

    OdpowiedzUsuń
  3. bądź zawsze szczęśliwy, Kacperku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! sto lat! Duzo zdrowka Kacperku i wszystkiego co najlepsze:)
    Dla taty rowniez najlepsze zyczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych radości dla Kacpra i wszystkiego dobrego dla Taty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego dla panów :)

    Kochana, zapisz sobie gdzieś te życzenia. Myślę, że to będzie wspaniała pamiątka dla Kacpra za wiele lat. Ja dostałam od moich najbliższych pamiętnik na 18-stkę, gdzie znalazło się wiele wspaniałych życzeń, tekstów i wspomnień. Internet to fajna forma na wspomnienia, ale tak naprawdę - mniej stabilna niż kartka papieru ;)

    Wspaniałego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat dla Twojego synusia ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moc uścisków dla Kacperka :* Cudownego dnia Wam życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego, samych uśmiechniętych dni dla Kacperka!!!

    Anula
    (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla synusia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego dla Kacperka :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie napisane;)
    Wszystkiego najlepszego Kacperku;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia dla małego solenizanta (choć trochę spóźnione)

    OdpowiedzUsuń