niedziela, 13 stycznia 2013

Rodzeństwo...

ah rodzeństwo. Między mną a moim bratem jest różnica 8 lat. Wu ma siostrę starszą jedną o 6 a drugą też o 8 lat. Ja się zawsze z bratem dogadywałam dobrze, przynajmniej póki był w kraju, teraz kontakt jest trochę rzadszy ale wciąż zadowalający. Możemy do siebie zawsze napisać/zadzwonić, jak coś się dzieje czy potrzebujemy z kimś pogadać to jesteśmy "w zasięgu". U Wu. różnie to bywało z siostrami, nie wiem jak kiedyś ale teraz kontakt mają naprawdę sporadyczny. Do mnie Jego siostry piszą rzadko, do Niego jeszcze rzadziej. No cóż... różni są ludzie.

Ale czemu o rodzeństwie mowa? Bo dziś dowiedziałam się, że będę Ciocią :) Wu. siostra jest w ciąży! Uciszyłam się no bo jest z czego - małe dzieci to przecież takie CUDY świata :)
I jeszcze czytajac Wasze blogi, widzę że najczęściej różnica wieku między dziećmi teraz to rok, dwa a o większych różnicach wieku między rodzeństwem ostatnio jakoś tak rzadziej słyszę.
I tak sobie myślę, że ja to bym nie chciała teraz być w ciąży. Nie nacieszyłam się jeszcze Bombelkiem. Chcę spędzić z Nim jak najwięcej czasu, chcę być póki co na każdą Jego potrzebę dostępna. Będąc w ciąży, a właściwie po porodzie mój czas byłby ograniczony,a póki co tego nie chcę. I tak się zastanawiam, czy kiedyś przyjdzie taki czas kiedy powiem, że to już bym chciała? Że nacieszyłam się Małym? :) To się okaże...


*Póki co zawitała do mnie "ciocia z ameryki". Co sponsoruje przy okazji mój podły humor, złe samopoczucie i ból każdej kostki... mam dość. Jeszcze pokłóciłam się z Wu.

On śpi. Ja czytam blogi, piję herbatę malinową z kardamonem :) i wcinam mandarynki i muffinki! a co.!
wybaczcie, że nie komentuję... jakoś brak mi weny ostatnio... ale przysięgam, że czytam i jestem na bieżąco u każdej z Was!

2 komentarze:

  1. Ja mam młodszą siostrę o 5 lat i kontakt mamy super. Razem wychodzimy do baru i na imprezy :) Cieszę się, że jestem z nią tak blisko i mam nadzieję, że to nie ustanie, jak już każda pójdzie w swoja stronę, wyjdzie za mąż i urodzi dzieci.
    I myślałam, że to Ty jesteś w ciąży i Twój syn będzie miał siostrę lub brata ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam brata 4 lata starszego nie mamy jakis hiper kontaktow, a raczej slabe ale jak czegos potrzeba to by za mna w ogien w skoczyl i ja za nim :)

    OdpowiedzUsuń