piątek, 11 maja 2012

Dziś do południa byliśmy sobie w domku, ja sprzątałam, gotowałam a mały się bawił. Mały o 12 zrobił sobie drzemkę, jedyną w ciągu dnia dzisiaj ale spał 2godziny. Obudził się dopiero jak Wu. wrócił z pracy po 14. Później byliśmy niedaleko nas w centrum handlowym, wraz z małym, bo nie było innego wyjścia chociaż i tak był tam z nami tylko chwilkę a później z dziadkiem był połazić po okolicy, żeby nie był z nami w tych sklepach. Był bardzo ciekawski wszystkiego, do wszystkiego wyciągał rączki i wszystko bardzo mu się podobało. Był bardzo grzeczny, tylko jak już wracaliśmy do domu to zaczął marudzić i gdy tylko wróciliśmy to zjadł i odrazu usnął. Ciekawe ile pośpi po tak wyczerpującym dniu.

Na zakupkach zaopatrzyliśmy się w kilka nowych ciuszków dla Niego, dostał też nowego żółwia i mini basenik (może przyda się na te upalne dni na działkę, albo chociaż na ogródek koło domku). A od kuzynki mojej dostaliśmy zjeżdżalnię, szczerze mówiąc byłam w szoku. Nowa, zapakowana w pudełko, widać że jeszcze nawet nie była poskładana ani razu. Jestem bardzo mile zaskoczona. Bo z kuzynkami raczej rzadko kiedy się widuję itd, a tu taki prezent. To miłe nie ukrywam :)

ps. wciąż czekam na pytania do zabawy, bo jeszcze trochę ich macie do dyspozycji. Tak więc jeśli ktoś chce pisać śmiało, bo okazja się nie powtórzy a chciałabym już po odpowiadać no i Wy też pewnie chcecie już znać odpowiedzi?

2 komentarze:

  1. o czym marzysz ? - kolejne pytanie
    Twoje ulubione slodycze?
    Co lubisz robic w wolnym czasie?


    Super prezencik. Mam nadzieje ze Kacperkowi sie spodoba, a ten zolwik fajny, cos mi sie wydaje ze juz go kiedys widzialam - moze jak bylam w PL ostatnim razem

    OdpowiedzUsuń