wtorek, 3 lipca 2012

Ciekawe czy coś z tego będzie...

Póki co ogłosiłam się na facebooku, zobaczymy czy ktoś w ogóle wykaże zainteresowanie jakiekolwiek. Chciałabym to robić. Jak na razie pewnie tylko dorywczo w domu, ale od wczoraj coraz częściej myślę nad takim interesem. Mmm byłoby super! Marzenia. Ale marzyć sobie można a co z tego wszystkiego wyjdzie... zobaczymy.

Mały szaleje, łazi już przy ścianach, meblach, stole no wszędzie, wszędzie. Chwyta się blatów i staje na paluszkach chcąc zobaczyć co tam akurat leży. Dziś gdy skończyłam mu czytać książeczkę, którą dostał sam zaczął przewracać kartki i zaczął "czytać" po swojemu :) Zaczął też strasznie krzyczeć przez ostatnie dwa dni i jest strasznie nerwowy, może to znów przez ząbki bo widać, że zaczyna się pojawiać górna jedyneczka. Mam nadzieję, że szybko mu to minie i że nie będzie go nic bolało. Kocham tego mojego czorta.!

9 komentarzy:

  1. Moja kuzynka piekła kiedyś ciasta i torty i tak zarabiała na życie, a potrafiła wyczarować cuda, torty w kształcie lalek barbie, postaci z bajek, autka, torty weselne itd. cudne i pyszne rzeczy. Tylko to jest duża odpowiedzialność za to że dajesz ludziom coś do jedzenia i to czasem obcym, a wiesz różnie bywa, dlatego moja kuzynka zawsze piekła wcześniej mały kawałek zamówionego tortu czy placka i dawała do spróbowania mężowi i jak jemu nic nie było przez noc i rano to była spokojna że nikomu nic nie zaszkodzi. Najgorzej było jej na wakacjach właśnie w takie upały jak teraz, ale myslę że i Ty dasz sobie radę :) ja trzymam kciuki, gdybym mieszkała bliżej na pewno bym zamówiła tort na urodziny K. ale niestety za daleka droga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oglos sie na gumtree, za darmo, a moze akurat ktos bedzie tam szukal?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogłaszaj się gdzie tylko możesz ;). Im więcej ludzi się dowie tym większa szansa na sukces.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mam pytanko a mas na tort zrobiłas sama i z czego

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytalam dwa ostatnie posty :) rzeczywiscie ciezko jest pracowac z malym dzieckiem... najlepsza jest praca w domu, choc baardzo ciezko taka znalesc. Mam nadzieje ze Ci sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to dobry pomysl z tym ogloszeniem Trzymam kciuki aby sie ktos zjawl chetny jesli bys chcialo to moj FB http://www.facebook.com/pattymick.bloniarz

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl!!:) powodzenia

    OdpowiedzUsuń