piątek, 17 lutego 2012

kolejny tydzień za nami

Każdy dzień ucieka tak szybko, kolejny tydzień za nami... w szkole leci, później w domu jeszcze szybciej czas ucieka. Mały rośnie jak na drożdzach, w czwartek skończył 5miesięcy ;) Duży i zaczepny już z niego chłopczyk ;) No i mały śmieszek przede wszystkim. W tym tygodniu będę mieć w końcu troszkę wolnego, bo mam urodziny i z małym na szczepienie więc sobie 3dni w szkole odpuszczam, myślę, że nie będzie tak źle ;)
Aaa no i nie pochwaliłam się jeszcze, że dostałam już pierwszy prezent urodzinowy ;) piękną czerwoną Perełkę - czyli nowe autko :) Passat B5 :) tylko trzeba ją poopłacać i troszkę ponaprawiać bo pare rzeczy jest do poprawki ale jest śliczny i świetnie mi się nim jeździ :)
Kochane odezwę się  w tygodniu a teraz zmykam bo mały też chce pisać na klawiaturze ;)
buźka ;*

7 komentarzy:

  1. Rety, to już pięć miesięcy ? Ale ten czas gna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, żeby się dobrze jeździło :)
    Cieszę się, że u Was w porządku wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratuluję nowego pojazdu i 5 miesiąca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas przy dzieciach leci zbyt szybko.. swoich jeszcze nie mam, ale widzę jak siostrzenica męża szybko rośnie :)
    A prezencik fajny, niech się szczęśliwie jeździ i poopłacaj szybko, bo strach jeździć z nieopłaconym :)
    Ps. Widzę mamy podobny staż małżeński :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero co się Kacperek urodził, a tu się okazuje, że doży 5-cio miesięczny Chłopczyk już z Niego. Kiedy to zleciało?:)

    OdpowiedzUsuń