wtorek, 17 kwietnia 2012

Jutro do szkoły... ostatni raz. No później jeszcze tylko na zakończenie i na matury a tak to już mi się nie chce więcej jeździć, bo i po co? Żeby się wkurzać na nauczycieli? Żeby tracić czas na siedzenie tam bezczynnie? Żeby tracić czas który mogłabym spędzić z Bomblem? O nie! Dlatego jadę tylko dowiedzieć się jakie mi wystawili albo mają zamiar wystawić oceny i mam to wszystko gdzieś.

Mały już śpi, Wu. też. A ja mam chwile dla siebie, w końcu. Pomalowane paznokcie, wysmarowana kremem. Mogę odpocząć i poczytać.

aaa mały dzisiaj na wszystko kiwał główką tak jakby mówił "tak, tak, tak" :) i wszystko o co się nie pytaliśmy to był na TAK :) heh wyglądał przesłodko! Kochany urwis!

ps. coś mi nie wychodzi to pisanie codzień :( kurcze a tak chciałam...
ps2. wybaczcie, że nie komentuję u Was, chociaż CZYTAM! i zaglądam czasem kilka razy dziennie, ale do komentowania jakoś się zebrać nie mogę... wybaczcie!

7 komentarzy:

  1. kochana dzis wysylam karteczke nie mialam czasu ostatnio na poczcie stac bo kolejki byly ogromne i czasu malo takze dzis mezul zabral kartke i tylko znaczek dokupi i wysle on ma w pracy do poczty blisko Takze dzis bedzie wyslana na drugi tydzien powinna dosjsc conajmniej czwartek....

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje szkoda czasu siedziec bezczynnie w szkole:) Ja musze ostro wziac sie za nauke wczoraj sie motywowalam i dzisiaj biore sie w garsc

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasem tak mam że czytam, ale nie komentuje, ale przecież nie to jest ważne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że z nami jesteś i się odzywasz :) A to czy codziennie czy raz na tydzień nie jest aż takie istotne. Masz wazniejsze sprawy w życiu.
    Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie w domu lepiej sie spedza czas , nawet na nauce, a z dzieciaczkiem to juz wogole super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WYBACZAMY!
    I tak jak bąbel mówię tak, tak WAKACJE!

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś usprawiedliwiona, zawsze możesz swój brak czasu i nieobecność na blogach zrzucić na maturę :)

    OdpowiedzUsuń