środa, 12 grudnia 2012

bo data mi się podoba :)

I dlatego korzystając z tego że mały jeszcze tnie popołudniową drzemkę to ja skrobnę to i owo. A właściwie to nic szczególnego do przekazania nie mam bo ostatnio wszystko mnie wpienia. Wciąż przychodzą jakieś listy upomnienia o zapłacie bo przez okres kiedy pracował tylko Wu porobiło się trochę zaległości bo nie wszystko byliśmy w stanie popłacić i teraz trzeba ze wszystkim nadgonić a dostawcy jakby się końca świata bali czy co. No ale przecież wszystkiego w jeden miesiąc nie jesteśmy teraz w stanie popłacić tym bardziej że idą święta, chciałoby się je jakoś spędzić, miesiąc przeżyć może chociaż jakieś tanie prezenty drobne pokupować a tu co? lipa. Doła mam mega przez to ostatnio i wszystkiego dość ogólnie. Marzy mi się wygrana w totka żeby to wszystko popłacić i mieć święty spokój.

Zasypało nas śniegiem odrobinę, małemu spacerki się podobają a szczególnie jak widzi że pług jedzie i odśnieża to cieszy jak szalony :) Gorzej jak pług już pojedzie to wtedy jest ryk że jego już nie ma :)

Wu. zaraz idzie do pracy a my z małym całe popołudnie sami... będzie zabawa i sprzątanie? Może ciasteczka byśmy upiekli? :) Bo co tu robić całe popołudnie?

5 komentarzy:

  1. O prezenty to Ty sie nie boj! przeciez najwazniejsze dla Kacperka i najlepszym prezentem jest to, ze ma mame i tate! :)
    a Wy jak rok nie dostaniecie prezentow, albo jakies malutkie upominki to nic sie nie stanie :) jeszcze zostaje handmade- za grosze :)

    nie doluj sie bo przeciez wszystko na prosta wychodzi, Tata ma prace i teraz powoli wszystko posplacacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspólne pieczenie ciastek to jest to :-)
    ja pewnie w tym roku już nie dam rady, ale od przyszłego roku wspólne pieczenie pierniczków i ciasteczek to będzie stały punkt programu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, dokładnie mam to samo...kasa, kasa, kasa i w sumie przez to nie do końca mogę się ze świat cieszyć, bo chciałoby się isć normalnie do sklepu i kupić co potrzeba żeby w miarę jako tako móc przygotować te święta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę, że uda Wam się wyjść z tych długów.
    Więc życzę tej wygranej w totka! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na konkurs do mnie na bloga

    http://michalek2010.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń