piątek, 23 marca 2012

Tak ogólnie o wszystkim...

Przez ostatnich kilka dni humor był nie najlepszy... Bo i szkoła, oceny, zaliczenia, próbny egzamin, który chyba jednak nie poszedł tak dobrze jak myślałam.... I w domu sprzeczki z Wu, nie mogliśmy się ostatnio dogadać, nie mamy czasu na rozmowę, ciągle sobie coś wytykamy i ogólnie było do duszy.
Ale, dziś. Mam zamiar to zmienić. Wu obudził mnie jak budził się do pracy, przytulił i było po dłuższym czasie coś więcej... Pobudka przemiła więc i dzień może będzie miły. Za oknem pomału budzi się słońce. Mały jeszcze śpi. W planach sprzątanie, muffinki o których mówiłam wczoraj, obiadek i spacer. Może na działeczkę, coś porobić? Póki co kawa i chwila dla siebie, póki można korzystać :)
A jutro wraca mama z Niemiec więc będzie czekanie na nią, ale do południa jakiś spacerek też na pewno zaliczymy. No i dziadków trzeba będzie odwiedzić bo obiecaliśmy.
Bombel rośnie jak szalony, jak biorę go na ręce to czuć, że będzie z Niego Kawał Chłopa :) Ciężki już Brzdąc i długi bo jak Go karmię to aż w szoku jestem, bo jeszcze niedawno była taka maleńka kruszyna. No ale przecież skończył już pół roku więc co się matka dziwisz :). Pomału zaczyna siadać, na razie jak się go podeprze albo trzyma bo sam to się jeszcze przewraca na boczki jak chce się obrócić, co zresztą sprawia mu nie małą frajdę i śmiechu przy tym co nie miara. Wczoraj wieczorem z tatą moim nie mogliśmy się przestać śmiać z tego co On wydziwiał na łóżku kombinator mały. Śmiga już z brzuszka na plecki i odwrotnie. Śpi tylko na boczku bo inaczej już nie pasi. W ogóle to zadziwia i co dzień potrafi coś nowego.
A tymczasem kochane życzę miłego weekendu. Odpoczywajcie. Regenerujcie się i korzystajcie z WIOSNY :)

3 komentarze:

  1. Działeczkę pewnie po zimie uprzątnąć trzeba ;) Ja dzisiaj pół dnia grabiłam liście (nie chciało mi się przed samą zimą tego robić). Posadziłam nową czereśnie i agrest - ciekawe czy coś z tego będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo masz na głowie, więc nic dziwnego, że i humor może być gorszy ;) Najważniejsze, że jednak się układa. Może Wam tej bliskości brakowało? Po całych dniach pełnych obowiązków człowiek często chce iść tylko spać...
    Dużo słońca w Waszym życiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Poranek widzę miło zaczęty..
    A Bąbel jaki już duży! Pamiętam, jak zaczęłam Cię czytać jak jeszcze w ciąży byłaś, a teraz ma już pół roczku... po dzieciach widać jak ten czas szybko leci.
    Dużo uśmiechu życzę!

    OdpowiedzUsuń