sobota, 19 maja 2012

Sobota, po prostu.

Właśnie wyciągłam z piekarnika muffinki, pachnie w całym domu. Zrobiłam też ciasto z budyniem i rabarbarem jeszcze tylko trzeba dorobić galaretkę i pierwszy raz w życiu próbowałam zrobić pralinki, zobaczymy co z tego wyjdzie. Umyłam okno w kuchni. A teraz piję kawę i wcinam lody. Później wybieramy się na spacer na działkę jak mały wstanie. Na ogródku suszy się pranie i jakoś tak pozytywnie jest. Na wszystko znalazłam dziś czas. Pierwszy raz od dawna. A po za tym to powiem Wam, że w nocy miałam ubaw z Bombla :) Bo nauczył się raczkować i co wstawałam, żeby go nakarmić to był w innej części łóżeczka i w innej pozycji ;) Raz mu się zdarzyło też że siedział, płakał i jednocześnie spał na siedząco :) Czort mój mały. Łażenie po pokoju i po kuchni to już dla Niego nie problem. Jednak z pokoju do kuchni jeszcze nie dojdzie sam (kuchnia jest naprzeciwo naszego pokoju) no i reszty domu też jeszcze na kolankach nie zwiedza. Ale to pewnie lada dzień :) Na razie ciekawi go każda szafka która stanie na drodze, szuflady, garnki, stół w kuchni i półka pod nim (można wstawać trzymając się jej! ha tyle, że się nie mieści tak do końca. A matka nieomal dostała zawału serca jak to pierwszy raz zobaczyła:) ), zmywarka, pralka i lodówka - tego już się nie można chwycić a jest takie fajne :). No i wogóle wszystko co w zasięgu rączek jest. Także coraz weselej nam z Bomblem.

7 komentarzy:

  1. powiedz mi tylko, kto to wszystko u Ciebie je?! ;d
    lada dzien to on bedzie chodzil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana na jedzenie to zawsze się ktoś znajdzie :) Tymbardziej, że mój tato to wielki łasuch a ja jeszcze większy niż on :) bo Wu tylko jak ma tzw. "chcice" to wsuwa słodkie :)

      Usuń
    2. no ale zeby muffinki, ciasto i jeszcze pralinki? :o
      ale jak z was takie lasuchy to na zdrowie!

      Usuń
    3. kochana muffinek już dawno nie ma a ciasto też już w połowie zniknęło :D

      Usuń
  2. ja piekłam muffiny jakies 2 dni temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być przesłodki! Hihi, niedługo będziecie go gonić po całym mieszkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrzucisz przepis na to ciacho z rabarbarem i budyniem? :) Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń